BLENDED CLASS: KLANTGERICHTHEID

Twee sessies met Jos Burgers en zijn online programma

Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Hoe overtref ik stelselmatig de verwachtingen?
Hoe creëer ik een klantgerichte bedrijfscultuur?

In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Structureel en systematisch, tot in alle haarvaten van het kantoor. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

EXPERT
Jos Burgers

PRIJS
€595,00

LOCATIE
Da Vinci Theater
Leusden

DATUM
3 september &
8 oktober

TIJD
13:30-15:00

Programma

Live

#1: Openingscollege
Klanten zijn nét mensen

In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant nou écht en waarom zijn er in elke organisatie (ook die van jou) toch nog zoveel misverstanden over? Waarom is klantvriendelijk zijn niet genoeg, en wat moet je dan extra doen?

  • Klanten willen geen boren, ze willen gaten
  • Begrip tonen voor een klant, ook als je dat eigenlijk niet hebt
  • Waarom veel collega’s per ongeluk hun klanten beledigen

Openingscollege met Jos Burgers
Dinsdag 3 september 2019, 13.30-15.00 uur
AFAS Da Vinci theater, Leusden

Online

#2: Online programma
Klantgerichtheid

Aan de slag met het online programma Klantgerichtheid van Jos Burgers bij Elephant Road:

  • Track 1: 10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn
  • Track 2: De gemiddelde klant bestaat niet
  • Track 3: Van erg goed naar nog beter
  • Track 4: Verwachtingen overtreffen en fans maken
  • Track 5: Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
  • Track 6: Klanten belachelijk goed helpen
  • Track 7: Eén fan per dag

Online programma van Elephant Road. In je eigen tijd en tempo: 7 * 30-60 minuten

Live

#3: Meetup
Brandende vragen

Onder leiding van Jos Burgers ga je in gesprek een aantal brandende vragen in over Klantgerichtheid:

  • Hoe krijg je klantgerichtheid ‘tussen de oren’?
  • Wat doe je met klanten die veel tijd kosten en weinig marge opleveren?
  • Hoe laat je zien wat klantgerichtheid écht oplevert?

Interactieve sessie met Jos Burgers
Dinsdag 8 oktober 2019, 13.30-15.00 uur
AFAS Da Vinci theater, Leusden

 

Over Jos Burgers

Jos Burgers is de meester van de eye-openers over het belangrijkste bezit van je organisatie: de klanten. Hij is dé expert in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer 200 presentaties per jaar over dit onderwerp en schreef er diverse boeken over. Jos is de meest succesvolle managementauteur van Nederland. Hij schreef het best verkochte managementboek van 2006, 2009, 2012, 2014, 2017 én 2018. Dan heb je recht van spreken!

Inschrijven

Deze blended class is een initiatief van

&